Çoğu pazarlama faaliyeti artık işe yaramıyor. Çoğu reklam, tüketicilerin zihninde markalar için farklı bir konum yaratamıyor. Çoğu marka adayı, çok geçmeden pazarlama tarihinin derin çukuruna atılıyor ve bir daha hatırlanmıyor.
Peki suç kimde? Modern pazarlamanın kurucusu ve pazarlama literatürünün bir numaralı ismi Philip Kotler’e suç, 10 ölümcül pazarlama günahını bile bile ve durmadan işleyen pazarlama günahkarlarında.
Pazarlamayla uğraşan ve pazarlama hakkında düşünen herkesin mutlaka okuması gereken bu kitapta Kotler, önce büyük pazarlama günahlarını bir bir sıralıyor, ardından bu günahlardan kaçınmanın ve arınmanın yollarını gösteriyor. Pazarlama cehennemine gitmek istemeyen herkese!..
Basım Tarihi : 7 2017
Baskı Sayısı : 7
Sayfa Sayısı : 120
Ağırlık : 159 gram
En / Boy : 14.5 / 21.5
Cilt Tipi : Ciltsiz
Kağıt Tipi : 2. Hamur
Basım Yeri : Türkiye - İstanbul
Dil : Türkçe
Editör : Umut Hasdemir
Çevirmen : Banu Adıyaman