İşletmeler yaşamlarını sürdürebilmek için değişim ve yeniliklere ayak uydurmak zorundadırlar. Her gün yeni çıkan kavramlar ve trendler işletmeleri hızlı bir değişime sürüklemektedir. İşletmeler için değişen ve gelişen kavramların başında pazarlama gelmektedir.
Geçtiğimiz yıllarda pazarlama daha çok işletmelerin odaklanması gereken bir kavramken, internetin yaygınlaşması ve medya araçlarının çeşitlenmesiyle günümüzde bireylerinde üstüne düşünmesi gereken bir kavram haline gelmiştir. Güncel iletişim teknolojilerinin ve tekniklerinin üst düzeyde kullanıldığı “yeni nesil pazarlama” hem bireylerin hem de işletmelerin can damarı niteliğindedir.
Basım Tarihi : 12 2021
Baskı Sayısı : 1
Sayfa Sayısı : 256
Ağırlık : 256 gram
En / Boy : 13.5 / 19.5
Cilt Tipi : Ciltsiz
Kağıt Tipi : 2. Hamur
Dil : Türkçe
Editör : Büşra Girgin