Tüketici Kimdir?
Nasıl Öğrenir? Nasıl Algılar?
Tüketici davranışına etki eden faktörler nelerdir?
Tüketici Davranışı ve Pazarlama Stratejisi arasındaki ilişki nasıl kurulur?
Tüketicinin karar alma sürecinde neler olur?
Satınalma davranışının içyüzü nedir?
Tüketici davranışlarını açıklamak için kullanılan kavramlar ve kuramlar nelerdir?
Bu kuramlar uygulamaya nasıl yansıtılır?
Tüketici davranışlarının kökenlerini anlayıp, sonuçlarını öngörebilmek için sürdürülen çalışmaların anlamlı bir sentezini ve kapsamlı bir özetini sunuyor bu kitap.
İşi,ürün ve hizmet pazarlamak olanlar ve kendini tanımak isteyen tüm tüketiciler için.
Basım Tarihi : 11 2019
Baskı Sayısı : 15
Sayfa Sayısı : 408
Ağırlık : 484 gram
En / Boy : 14.5 / 21
Cilt Tipi : Ciltsiz
Kağıt Tipi : 2. Hamur
Basım Yeri : Türkiye - İstanbul
Dil : Türkçe
Editör : Baskın Bıçakçı