Günümüzün iletişim bombardımanı altındaki toplumunda tüketicilerin markalara ve pazarlama araçlarına gösterdiği ilgi her geçen gün biraz daha azalıyor. Ve tüketicinin bir markaya ilgisini yitirmesi, o marka açısından ne yazık ki sonun başlangıcı. Ancak marka iletişiminde durağanlaşan tüketici ilişkilerini canlandıran yeni yaklaşımlar, farklı ve etkili stratejik çözümler tüm dünyada mucizevi sonuçlar doğurabiliyor.
Mucizeler yaratan yeni yaklaşımların uygulamadaki örnekleriyle anlatıldığı Pazarlama İletişiminde Sihirli Dokunuşlar’da mobil pazarlama, sosyal pazarlama, dijital pazarlama ve nöropazarlama gibi tüketici odaklı pazarlama iletişimi unsurlarından ürün yerleştirme, gerilla pazarlama ve advertorial gibi yeni pazarlama iletişimi stratejilerine kadar geniş bir yelpazede çağdaş pazarlama iletişiminin esaslarını ve en iyi örneklerini bulacaksınız.
Basım Tarihi : 12 2013
Baskı Sayısı : 1
Sayfa Sayısı : 286
Ağırlık : 340 gram
En / Boy : 14.5 / 21.5
Cilt Tipi : Ciltsiz
Kağıt Tipi : 2. Hamur
Basım Yeri : Türkiye - İstanbul
Dil : Türkçe
Editör : Zeynep Hale Akman