Günümüzün gelişmiş kitle iletişim araçları, gündelik yaşamımızın vazgeçilmezleridir. Hayatımızı çok yönlü etkileyen bu araçlar, getirdikleri olumlu katkılarla birlikte, aynı zamanda yarattıkları olumsuz toplumsal ve bireysel etkilerle de en fazla tartışılan konuların başında gelmektedir. Bu tartışmaların odağında da iletişim ve medya etiği yer almaktadır.
İletişimin, medyanın, günlük yaşamda etkinliğinin sürekli güçlenmesi ve neredeyse hayatımızı yönlendirip belirler hale gelmesi, etik tartışmalarını da beraberinde getirmektedir. Hele Türkiye gibi ekonomik - siyasal - sosyal gelişmelerin çok hızlı yaşandığı ve toplumsal dinamiklerin çok yoğun olduğu bir ülkede, konu daha da önemlidir ve yaşamsaldır.
Kitabımızın temasını oluşturan medya - iletişim ve etik konusu, hayatın gündeminde her daim önemli bir gündem maddesi oluşuyla, güncel ve popülerdir. Bu yönüyle etki alanında bulunan hemen herkesi yakından ilgilendirmektedir.
Basım Tarihi : 1 2016
Baskı Sayısı : 1
Sayfa Sayısı : 184
Ağırlık : 180 gram
En / Boy : 13.5 / 21
Cilt Tipi : Ciltsiz
Kağıt Tipi : 2. Hamur
Basım Yeri : Türkiye - İstanbul
Dil : Türkçe
Editör : Ferlal Örs