"UFO gören masum köylü ya da sadakat peşinde koşan marka uzmanı(!)"
Herkesin herkesten ve herkesin her şeyden kolayca vezgeçtiği bir çağdan bahsediyoruz. Sadakatin zihnen tasarlanmış bir “vazgeçme” fikri olduğunun kabul edildiği bir çağ bu. Herkesin ve her şeyin “harcanabilir” olduğu zamanlar bunlar.
Sadakat keşke “inkara dönüşmenin eşiğinde aşkın inkarı” olsaydı, ama sadece kişilerden vazgeçmiyoruz ki! Nesnelerden vazgeçiyoruz. Prensiplerden vazgeçiyoruz. Sözlerden… Kurallardan… İdeolojilerden… Doğadan… Hayallerden vazgeçiyoruz. Ve de markalardan…
Ancak vazgeçilmez olanlar da var. Doğum günü hamburgeri olanlar gibi! Peki, böylesi bir sadakat peşinde koşan “masum” marka yöneticisi ne yapar ki? Vazgeçmenin vazgeçilmez olduğu bu garip çağda, marka yönetiminin tüm prensipleri bu kitapta…
Basım Tarihi : 10 2018
Baskı Sayısı : 2
Sayfa Sayısı : 440
Ağırlık : 440 gram
En / Boy : 17 / 21
Cilt Tipi : Ciltsiz
Kağıt Tipi : 1. Hamur
Basım Yeri : Türkiye - İstanbul
Dil : Türkçe