TBWAWorldwide’in kurucusu ve başkanı Jean-Marie Dru, 1990’lı yıllarda geliştirdiği ve uyguladığı Disruption® felsefesiyle, reklam yaratma metodunda devrimci bir adım attı. En basit şekliyle ifade edilecek olursa Disruption® hâkim paradigmanın dışına çıkıp ezberi bozmak, iş yapma biçimlerini şekillendirmiş kültürel kalıpları ve konvansiyonları kırmak, böylelikle yaratıcı düşünce için taze bir alan açmaktır. Hedef ise ürün, marka ya da hizmete dair yepyeni bir görüş kazanmaktır. Ezberin bozulmasıyla, adeta o ana kadar zihni çevreleyen fanus parçalanır ve solunan temiz havayla algı başkalaşır, gerçeklik canlanır. Bu yöntemi izleyen yaratıcının nihai amacı da yaptığı işte değişime tepki vermek değil, öncülük etmektir.
Disruption sadece reklam ve pazarlama profesyonelleri için değil, yaratıcılığın kıymetini bilen herkes içindir
Orijinal Başlık : Disruption
Basım Tarihi : 10 2014
Baskı Sayısı : 1
Sayfa Sayısı : 249
Ağırlık : 252 gram
En / Boy : 14.5 / 21.5
Cilt Tipi : Ciltli
Kağıt Tipi : 2. Hamur
Basım Yeri : Türkiye - İstanbul
Dil : Türkçe
Çevirmen : İclal Büyükdevrim Özçelik