2500 TL Üzeri Kitap Alışverişlerinizde Kargo Bedava. Stoktaki Ürünler Aynı Gün Kargoya Verilir
Menü
Giriş
Şifremi Unuttum
Sepetim
Stokta Miktarı 0
%25
179,00 TL
134,25 TL
Sepete Ekle
Hemen Al
Ürün Tanıtımı

Ünlü yönetim düşünürü Peter Drucker şöyle söylüyor: “Her şirketin temel amacı, yeni müşteriler kazanmak ve onları müşterisi olarak korumaktır.” Aklı başında her iş insanı; müşterilerinin sevgisini, beğenisini ve güvenini kazanmanın önemini bilir, bu konuda bir şeyler yapmaya çalışır. Muhtemelen mahallenizdeki bakkala da sorsanız “müşteri velinimetimizdir” tadında bir söylevle karşılaşırsınız. Bunun için Peter Drucker gibi bir yönetim gurusu olmanıza da gerek yok. Sorun şu ki, bugünün iş ortamında “müşteri velinimetimizdir” deyip çalışanlarınıza bol bol gülümsemeyi öğütlemeniz yeterli değil. Artık rekabetten sıyrılmak, müşterilerin sizi tercih etmelerini, size bütçelerinden daha fazla pay ayırmaları ve size sadık kalmalarını sağlamak için yeni bir şeyler yapmanız, onlara emsalsiz deneyimler yaşatmanız lazım.

Girişimcilik ve müşteri deneyimi yönetimi konularında uzmanlaşmış eğitmen ve danışman Bora Özkent, elinizdeki kitap ile müşterilerinizin gözünde emsalsiz hâle gelebilmeniz için sizlerle "Müşteri Deneyimi Yönetimi" kavramını paylaşıyor, müşterilerinizin zihinlerine ve kalplerine güzel anılar nakşetmenin ne anlama geldiğini örneklerle anlatıyor, bu yolculukta size yardımcı olacak kapsamlı bir hareket planı sunuyor.

Özellikler

Basım Tarihi : 2 2015

Baskı Sayısı : 3

Sayfa Sayısı : 197

Ağırlık : 197 gram

En / Boy : 13.5 / 21

Cilt Tipi : Ciltsiz

Kağıt Tipi : 2. Hamur

Dil : Türkçe

Katkıda Bulunanlar

Editör : Sanem Su Anıl

Benzer Ürünler
Son İncelenenler
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.