“Her gün yüzlerce e-posta alıyorum. Keşke insanlar ne istediklerini ilk cümlede söylese! Kısa ve özlü olmak, herkese çokça vakit kazandıracaktır.”
- Guy Kawasaki, yazar, yayıncı ve girişimci.
Günümüz iş dünyasında hayatta kalabilmenin tek yolu, yalın iletişimci olmak. Gelen verinin çokluğu nedeniyle oluşan dikkat dağınıklığı, sadece işe değil, hayatın her alanına yayılmış durumda. Pazarlama iletişimi uzmanı Joseph McCormack, enformasyon selinde boğulmamak için geliştirdiği özgün yöntemiyle kapsamlı veriyi özetlemeyi, küçük hikâyeler kurabilmeyi, görselliğin gücünü kullanmayı ve monolog şeklinde uzayıp giden sunumları diyaloğa dönüştürmeyi öğretiyor. Kısa ve Öz, çabucak sadede gelmenin ve mesajınızı maksimum etkiyle iletmenin yollarını gösteriyor.
Basım Tarihi : 3 2018
Baskı Sayısı : 3
Sayfa Sayısı : 248
Ağırlık : 248 gram
En / Boy : 14.5 / 21.5
Cilt Tipi : Ciltsiz
Kağıt Tipi : 2. Hamur
Basım Yeri : Türkiye - İstanbul
Dil : Türkçe
Çevirmen : İclal Büyükdevrim Özçelik