Markalar, reklamlar, tüketiciler, iletişim araçları, dağıtım kanalları, perakendeciler kısacası pazar ve bu arada toplum, topyekun bir değişim yaşıyor. Pazarlama profesyonelleri artık yalnızca satışla değil, ürün veya hizmetin tüketiciyle temasa geçtiği her noktayla ilgilenmek zorunda. Bunu yapmak için de öncelikle kurulmakta olan yeni pazarlama dünyasına yön veren temel kavramları bilmek gerekiyor.
Pazarlama literatürünün bir numaralı ismi, modern pazarlamanın babası Philip Kotler, bu rehber kitabında 'Ağızdan ağıza reklam'dan 'Zek'e kadar pazarlamayla ilgilenen herkesin mutlaka bilmesi gereken bilgiler sunuyor…
Basım Tarihi : 3 2019
Baskı Sayısı : 20
Sayfa Sayısı : 209
Ağırlık : 209 gram
En / Boy : 14.5 / 21.5
Cilt Tipi : Ciltsiz
Kağıt Tipi : 2. Hamur
Basım Yeri : Türkiye - İstanbul
Dil : Türkçe
Çevirmen : Aslı Kalem Bakkal
Editör : Umut Hasdemir