Türkiye’nin uluslararası tek markası Türk Hava Yolları’nın başarısının sırrı neydi?
Küresel oyunculuğa giden yolda hangi stratejiler izlendi?
Genel Müdür Temel Kotil’i bir ay zorunlu izne göndermek için alınan kararda ne yazıyordu?
Ödüllü ikramların mimarı Attila Doğudan’la THY’nin yolu nerede kesişti?
Manchester United ve Barcelona kulüpleriyle sponsorluk anlaşmaları nasıl imzalandı?
Dünyanın konuştuğu deve krizinin perde arkasında neler yaşandı?
“Kara Kıta” Afrika’da yolunu kaybeden Airbus 310 uçağında bulunanlar son anda ölümden nasıl döndüler?
Bamako’daki otel baskınında yatağın altına girerek odasındaki teröristlerden saklanan kabin memurunun kurtuluş hikâyesi…
Daha birçok sorunun cevabını bu kitapta bulacaksınız. Türk Hava Yolları'nın dünya markası haline geldiği 2003-2015 yılları arasında yaşananları, şirketin 11 yıl boyunca basın müşavirliğini yapan Ali Genç kaleme aldı.
Basım Tarihi : 1 2020
Baskı Sayısı : 4
Sayfa Sayısı : 388
Ağırlık : 388 gram
En / Boy : 13.5 / 19.5
Cilt Tipi : Ciltsiz
Kağıt Tipi : 2. Hamur
Basım Yeri : Türkiye - İstanbul
Dil : Türkçe