2017’de League of Legends oyununun dünya şampiyonası finali Çin’in Beijing kentinde hınca hınç dolu bir stadyumda yapıldığında, birçok kişi E-Spor müsabakalarının en az iddialı bir futbol maçı finali kadar ilgi çekebileceğinin farkına vardı.
Bugün ise E-Spor turnuvalarını milyonlarca insan izliyor. Dünyada E-Spor etkinliklerinin yıllık toplam geliri 65 milyar doları geçti.
Çok yakında uluslararası Olimpiyat oyunları bünyesinde E-Spor’un da girmesine kesin gözüyle bakılmakta. Hatta E-Spor’un, futboldan sonra en büyük ikinci endüstriyel (profesyonel) spor dalı olacağı tahmin ediliyor.
Riot Games’in geliştirdiği Valorant isimli FPS (birinci şahıs nişancı) oyunu ise E-Spor furyasının yeni yükselen yıldızı.
Elinizde tuttuğunuz bu kitap, hem dünyada, hem de Türkiye’de E-Spor’un doğuşunu ve gelişimini, dününü ve bugününü bir belgesel titizliğinde özetlemekle kalmıyor, Valorant oyununu haritalarından oynanış biçimlerine, karakterlerinden diğer benzer oyunlarla karşılaştırmalı yorumlarına kadar tüm detaylarıyla size sunuyor.