Tasallut haline gelmiş varsayım ve ön kabullerden vazgeçmeden özgürleşmek ve dolayısıyla 'düşünmek' mümkün değildir.
Ali Saydam iletişim alanındaki dönüşümcü düşüncelerini bu kitapta topladı. Saydam şu sorulara yanıt arıyor.
Gerçekliğimizin 'değer'ine yakışan algılamayı nasıl oluştururuz?
Kendimizi farklılaştırarak ön plana çıkaracak "değer"ler nelerdir?
Yönetici mi, yoksa lider mi olmak gerekir?
İnsan 'kaynak' mıdır, 'kıymet' midir?
Marka ruhunun altını çizmek için nelerden vazgeçmeliyiz?
Kriz iletişiminde bireysel sezgi, deneyim, hız ve becerinin rolü nedir?
İtibar, özellikle zor günlerde insanları da kurumları da nasıl korur?
Basım Tarihi : 12 2011
Baskı Sayısı : 2
Sayfa Sayısı : 286
Ağırlık : 600 gram
En / Boy : 16.5 / 23.5
Cilt Tipi : Ciltli
Kağıt Tipi : 2. Hamur
Dil : Türkçe
Editör : Necla Feroğlu