O sözlerin Sihri… Türkçe yazinda reklamciliga iliskin yazilmis en kapsamli ve çarpici kitaplardan biri...Kitap, reklamciligi ilk olarak kavramsal olarak inceliyor. Reklamin tüm unsurlarini, ideal biçimleriyle ve örneklerle okuyucuya anlatmayi amaçliyor. Reklamin Dili'nde yazar, reklami reklam yapan görsel ve sözel metinler, grafik & tasarim, baslik, slogan ve gövde metin gibi unsurlari; reklam dilinin sosyopsikolojik boyutunu ifade eden mizah, star stratejisi, korku, cinsellik gibi duygusal mesaj biçimlerinin kullanimini örneklerle açikliyor. Reklamlarda kullanilan cümle yapilari, kelime türlerinin kullanim agirliklari, reklamcilarin iletileri farkli amaçlara göre nasil yapilandirdiklari gösteriliyor. Kitapta ayrica 'reklamda etkileme, okunabilme, taninma ve animsanabilme gibi hedefler, reklamda kullanilan dil düzeyine nasil yansiyor sorusu' orijinal bir arastirmayla okuyucuya sunuluyor. Reklamin Dili, Türkçe reklam dilinin temel repertuarini orijinal bir arastirmayla ortaya koyarken, göstergebilimsel bakis açisini da anlatiyor ve özgün içerigi ve konuya yaklasimi açisindan Türkçe reklam yazinina önemli bir katkida bulunuyor.Kariyerinde reklam yazarligi, yaratici yönetmenlik, marka uzmanligi ve ögretim üyeligi gibi reklamciligin neredeyse tüm taraflarinda bulunmus olan Ugur Bati, kitabinda reklam yazarlarina, tasarimcilara, reklam yaraticilarina, marka uzmanlarina ve diger tüm reklam profesyonellerinin yani sira iletisim ögrencilerine de sesleniyor.