Eleştirel bir bakış açısı ile değerlendirmeye başladığımız reklam metinlerinin ancak toplumsal ve psikolojik olarak çözümlenmesiyle reklamın içine yedirilen derin toplumsal yapı ortaya çıkarılır. Reklam, ideolojinin alanı olarak top-lumsal ve kültürel yapıyı etkiler, dönüştürür ve yeniden üretir. Anlamlandırma sistemleri dış dünyanın duyumlar yoluyla insanın zihninde çizdiği imajlarla başlar. Bu çalışma da Reklamı Anlamlandırmak amacı ile reklamı fark-lı kavramlar bağlamında irdelemeyi amaçlamıştır. Bu doğrultuda, bu çalışmada yer alan değerli akademisyenler hukuk, kültür, ikna, etik, algı, toplumsal cinsiyet, yeni medya, marka, küreselleşme ve antiütopya kavramları ve reklam olgusunu ele aldılar. Bu titiz ve özel çalışmayı sayın okurlarımıza ve sevgili öğrencilere sunuyoruz.
Basım Tarihi : 1 2016
Baskı Sayısı : 1
Sayfa Sayısı : 288
Ağırlık : 288 gram
En / Boy : 14 / 21
Cilt Tipi : Ciltsiz
Kağıt Tipi : 2. Hamur
Basım Yeri : Türkiye - İstanbul
Dil : Türkçe
Editör : Seda Çakar Mengü