Modern pazarlamanın yazılım camiasından ödünç alıp uyarlayabileceği dijital
yönetim konseptleri olabilir mi?
Hacklemek kavramına bozgunculuk olarak değil inovasyon penceresinden bakan Scott Brinker, iyi bir yazılım yaratmanın zorlukları ile iyi bir pazarlamanın zorluklarının dijital dünyada giderek artan sayıda benzerlik gösterdiği fikrinde. Brinker’a göre hem yazılım hem de pazarlama camiaları sürekli bir değişim kasırgasında dijital etkileşim patlamalarıyla boğuşuyor. İkisi de entelektüel disiplinler, içgörüye ve ilhama dayanıyorlar ve yeni bir tür takım çalışması gerektiriyorlar. Bu şekilde de rekabetçi bir ortamda şahane deneyimler üretebilirler.
Yazılım ve pazarlama arasındaki paralelliklerden yola çıkan yazar, dah sonra çevik/yalın yöntemlerin pazarlamaya nasıl uyarlanabileceğine ve inovasyon fırsatlarına odaklanıyor. Dijital çevrede pazarlama yeteneklerinin yönetimini anlatan kapanış bölümüyle de, bu özgün başlıktaki tezlerini tamamlıyor.
Pazarlamayı Hacklemek, her şey yazılımın hızıyla ilerlerken, pazarlamacı ve yönetici olarak bakış açınızı genişletmeyi amaçlıyor.
Orijinal Başlık : Hacking Marketing
Basım Tarihi : 12 2017
Baskı Sayısı : 1
Sayfa Sayısı : 240
Ağırlık : 240 gram
En / Boy : 14.5 / 21.5
Cilt Tipi : Ciltsiz
Kağıt Tipi : 2. Hamur
Dil : Türkçe
Çevirmen : Esra Çevik