1000 TL Üzeri Kitap Alışverişlerinizde Kargo Bedava. Stoktaki Ürünler Aynı Gün Kargoya Verilir
Menü
Giriş
Şifremi Unuttum
Sepetim

Pazarlamada Uygulanan Rekabet Stratejilerinin Rekabet Hukuku Açısından Değerlendirilmesi

Ekin Yayınevi Barkod : 9786055187613
.
Stokta Miktarı 0
%13
68,00 TL
59,16 TL
Sepete Ekle
Hemen Al
Ürün Tanıtımı

Tüm dünya ekonomilerinde olduğu gibi ülkemizde de artan rekabet, işletmelerin özellikle pazarlama alanında uyguladıkları yıkıcı ve saldırgan stratejilerinin sayısının artmasına neden olmaktadır. Bu stratejiler çoğu kez rekabet ihlalleri oluşturmaktadır. Rekabet ihlallerinin ise toplumsal refah üzerindeki olumsuz etkileri azımsanmayacak boyutlardadır. Bu yüzdendir ki rekabetin korunması ile ilgili düzenlemelerde söz konusu ihlallere yönelik ağır yaptırımlara yer verilmiştir. Bu durum bu çalışmanın çıkış noktasını oluşturan en önemli faktör olmuştur.

Bu bağlamda çalışmada, pazarlama alanında çalışanlarca alınan kararlarda konuya rekabet hukuku perspektifinden bakılmasının önemi vurgulanmıştır. Ayrıca Rekabet Kurulu'nun önüne gelen pazarlama ile ilgili olaylarda, konuya pazarlama perspektifinden bakılmasının önemine işaret edilmiştir.

Özellikler

Basım Tarihi : 6 2013

Baskı Sayısı : 1

Sayfa Sayısı : 118

Ağırlık : 213 gram

En / Boy : 16 / 23.5

Cilt Tipi : Ciltsiz

Kağıt Tipi : 1. Hamur

Basım Yeri : Türkiye - Bursa

Dil : Türkçe

Katkıda Bulunanlar
Benzer Ürünler
Son İncelenenler
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.