Birinci Kisim: Stratejik Düsünme, Pazarlama Düsüncesinin Gelisimi ve Jenerik Pazarlama Stratejileri Birinci Bölüm: Pazarlama Düsüncesinin Gelisimi, Pazar Odaklilik ve Stratejik Düsünme Ikinci Bölüm: Jenerik Pazarlama Stratejileri ve Rekabet Avantajlarinin Sürdürülebilirligi Ikinci Kisim: Stratejik Pazarlama Planlamasi, Stratejik Analizi ve Pazar Firsatlari Üçüncü Bölüm: Stratejik Pazarlama Planlamasi Dördüncü Bölüm: Isletme Analizi Besinci Bölüm: Sektör ve Rekabet Analizi Altinci Bölüm: Müsteri Analizi Yedinci Bölüm: Pazar Firsatlari Ölçümü ve Pazar Çekiciligi Analizi Üçüncü Bölüm: Pazarlama Stratejileri Sekizinci Bölüm: Rekabet ve Konumlandirma Stratejileri Dokuzuncu Bölüm: Yeni Ürünler Için Pazarlama Stratejileri Onuncu Bölüm: Büyüme Dönemi için Pazarlama Stratejileri Onbirinci: Olgunluk Dönemi için Pazarlama Stratejileri Onikinci Bölüm: Düsüs Dönemi Için Stratejileri Onüçüncü Bölüm: Kriz Dönemlerinde Pzarlama Stratejileri Ondördüncü Bölüm: Pazarlama Konumuna Göre Pazarlama Stratejileri Dördüncü Kisim: Stratejilerin Uygulanmasi ve Pazarlama Performansinin Degerlendirilmesi Onbesinci Bölüm: Pazarlama Stratejilerin Uygulanmasi Onaltinci Bölüm: Stratejik Kontrol ve Pazarlama Performansinin Degerlendirilmesi-