1000 TL Üzeri Kitap Alışverişlerinizde Kargo Bedava. Stoktaki Ürünler Aynı Gün Kargoya Verilir
Menü
Giriş
Şifremi Unuttum
Sepetim

Örneklerle Reklam Ajansı Türleri ve Örgütsel Yapıları

.
Stokta Miktarı 2
%13
249,00 TL
216,63 TL
Sepete Ekle
Hemen Al
Ürün Tanıtımı

Reklamcılık insanları etkileme sanatı mı yoksa endüstriyel bir iş mi? Reklamcılığı sorgulamanın temelinde yatan bu soruya reklamın yaratıldığı ajans düzleminden bakarak yanıt aramak gerekmektedir. Artık dünyada ve Türkiye’de büyük bir endüstri haline gelen reklam sektörü, dijital reklamın gelişimiyle de birlikte belirli alanlarda hızla uzmanlaşmaya başladı. Ulusal ve uluslararası ajansların birleşmesi, medya planlama ajanslarının ayrı bir uzmanlık ve teknik gerektiren sisteme sahip olması, dijital ve sosyal medyanın reklamda etkinliğinin artması, butik ajansların çoğalması, reklam ajanslarının işlevlerinde çeşitlilik oluşturmaya başladı. Dolayısıyla yeni görevler edinen ajansların sınıflandırmalarında farklılıklar oluştu. Bu kitapta reklamcılık sektöründe yaşanan son gelişmeler ve ajansların işlevlerinin değişimine paralel olarak; Türk reklam sektöründe yer alan ajansların türleri ve örgüt yapıları, verdikleri hizmet alanları araştırılarak reklam profesyonellerinin Türk reklamcılığını nasıl gördüğü ve yeni nesil reklamcılığın geleneksel reklamcılığa olan bakış açısı değerlendirilmeye çalışılmıştır.

Özellikler

Basım Tarihi : 1 2019

Baskı Sayısı : 1

Sayfa Sayısı : 160

Ağırlık : 160 gram

En / Boy : 13.5 / 21

Cilt Tipi : Ciltsiz

Kağıt Tipi : 2. Hamur

Basım Yeri : Türkiye - İstanbul

Dil : Türkçe

Katkıda Bulunanlar
Benzer Ürünler
Son İncelenenler
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.