1000 TL Üzeri Kitap Alışverişlerinizde Kargo Bedava. Stoktaki Ürünler Aynı Gün Kargoya Verilir
Menü
Giriş
Şifremi Unuttum
Sepetim

Müşteri Deneyimi Tasarımı ve Yönetimi

.
Stokta Miktarı 0
%25
195,50 TL
146,63 TL
Sepete Ekle
Hemen Al
Ürün Tanıtımı

Bir restorana, bir müşterinin iki defa gelmesi, iki müşterinin bir defa gelmesinden daha büyük sonuç verir. Bir müşterinin ikinci kez restoranınızı tercih etmesi, sizden memnun kaldığını gösterebilir, size bağlılık oluşturmaya başladığını gösterebilir. Bu yüzden; üçüncü, dördüncü,... kez de gelme ihtimali, restoranınızı sadece bir kez ziyaret etmiş olan müşteriden fazladır. Memnun müşteri, sadık müşteri; değerli müşteridir, kendisinde değer yaratılmış müşteridir. Bu değerin yaratılması, markanızla yaşanmışlığa, yani deneyime bağlıdır. Düz mantıkla para hesabı yaptığınızda bir müşteri iki kez de gelse; iki müşteri bir kez de gelse aynı kapıya çıkar. Bu, günü kurtarma bakış açısıdır. Ancak, müşterinizin yaşadığı deneyimler, memnuniyet ve sadakat düzeyi, o müşteriyle uzun vadedeki ilişkinizi belirler. Dolayısıyla müşteri deneyimleri ve memnuniyeti; yaratılması, takip edilmesi ve geliştirilmesi gereken süreçlerden oluşur. Bu süreçler de stratejik olarak yönetilmelidir.

Özellikler

Basım Tarihi : 5 2012

Baskı Sayısı : 1

Sayfa Sayısı : 91

Ağırlık : 124 gram

En / Boy : 13.5 / 19.5

Cilt Tipi : Ciltsiz

Kağıt Tipi : 1. Hamur

Basım Yeri : Türkiye - İstanbul

Dil : Türkçe

Katkıda Bulunanlar
Benzer Ürünler
Son İncelenenler
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.