Literatür® Moda Tasariminin Temelleri Dizisi’nin onuncu kitabi olan Mücevher Tasarimi adli kitap mücevherin tarihçesi ve lüks, couture ve moda mücevher pazarlariyla birlikte etik uygulama ve pazarlama gibi basliklari inceliyor.
Kitap, tasarim sürecinin ilk eskizden numuneye ve oradan da koleksiyonun olusumuna dogru nasil gelistigini arastirirken müsterilerle iliskiler, basin ve satin alma sorumlulariyla is yapma biçimlerini de inceliyor. Mücevher imalati ve fiyatlandirmasi ile perakendeciligi irdeleyen kitap, ayni zamanda mücevher tasarimcilarinin günlük yasamlarini ve tasarim isbirliklerinde çalismaktan bir tasarim ekibi üyesi olmaya, sektörde basarili olmalari için gereken kosullari ve becerileri de inceliyor. Farkli kariyer yollarina genel bir bakis sunuyor ve günümüzün en yetenekli mücevher tasarimcilarinin dünyasina bir pencere açiyor. Mücevher Tasarimi mücevher sektöründe bir kariyer hedefleyen herkes için zengin bir ilham kaynagi ve gerekli bir araçtir.
“Bu kitap, taki tasarimi bölümlerinden yeni mezun olanlar ve bir isletme kurmak isteyen ya da koleksiyon olusturmak isteyenler için muhtesem bir kaynaktir. Çok güzel hazirlanan kitap derinlikli, profesyonel görünüsüyle hem cesaretlendirici hem de yol gösterici. Keske ben kariyerime baslarken böyle bir kitap olsaydi!”