Kitle iletişim araçları ve bilişim sektöründeki baş döndüren gelişmeler, internet kullanımındaki hızlı artış ve yaygınlaşmayla hepimizin hayatını etkileyen dijital devrim çağında medya kuruluşları tarihsel açıdan zor bir dönemeçten geçiyor. Julia Cage reklam
gelirlerinin uzunca bir süredir düşüşte olduğu bu sektörde tekelleşmenin önüne geçebilecek kurtarıcı bir model öneriyor.
Orijinal Başlık : Sauver Les Medias Capitalisme, Financement Participatif et Democratie
Basım Tarihi : 11 2016
Baskı Sayısı : 1
Sayfa Sayısı : 128
Ağırlık : 128 gram
En / Boy : 12.5 / 20.5
Cilt Tipi : Ciltsiz
Kağıt Tipi : 2. Hamur
Basım Yeri : Türkiye - İstanbul
Dil : Türkçe
Çevirmen : Murat Erşen
Editör : Devrim Çetinkasap