Günümüzde Müslüman bir genç olmak ne anlama geliyor?
Dünya üzerindeki 1.6 milyar Müslüman nüfusun gençlerinin, sadece Müslümanların geleceğini değil, aynı zamanda dünya piyasalarını etkileyecek kadar büyük bir güce sahip olabileceği hiç aklınıza gelir miydi?
Gelin bu gençlere bir isim verelim: M Nesli. Moda dergilerinden, sosyal medyaya, Mipsterz ve Haloodies gibi dünya çapında markalara, internetteki helal çöpçatanlık sitelerine kadar M Nesli, dokunduğu her yerde iz bırakıyor. Müslüman gençlerin hayata nasıl baktıklarını anlamanın son derece önemli olduğu günümüzde, Müslüman gençliğin sesi vasfıyla ödül almış yazar Shelina Janmohamed, M Nesli’ni gittikçe büyüyen kültürel bir olgu niteliğiyle ele alıyor.
İnanç ve modernliği bünyesinde birleştiren kimliğiyle M Nesli, Batı’nın tüketim toplumunu benimsemiyor, kendi ihtiyaçlarına cevap veren yeni bir tüketim toplumu oluşturuyor.
Kritik bir zamanda yayımlanmış son derece önemli bir kitap. Mutlaka okunmalı.
-Lyse Doucet, BBC Dış Haberler Kıdemli Muhabiri
Günümüzün Müslüman genç tüketicilerine ışık tutan değerli bir çalışma.
-Paul Polman, Unilever Genel Müdürü
Güncel ve ilham verici bir perspektif sunuyor.
-Sir Martin Sorrell, İngiliz menşeli Uluslararası Reklam ve Halkla İlişkiler Şirketi WPP’nin Kurucu Genel Müdürü
Benzersiz… Çağımızın Müslüman topluluklarının içinde yaşayan yahut Müslümanların meselelerini önemseyenler için…
-Prof. Reina Lewis, Muslim Fashion: Contemporary Style Cultures (Müslümanların Modası: Günümüzün Stil Kültürleri) kitabının yazarı
Rehberlik edici bir kaynak çalışma.
-Farah Pandith, ABD Müslüman Topluluklarının Eski Özel Temsilcisi
Orijinal Başlık : Generation M: Young Muslims Changing The World
Basım Tarihi : 1 2018
Baskı Sayısı : 1
Sayfa Sayısı : 416
Ağırlık : 416 gram
En / Boy : 13.8 / 21
Cilt Tipi : Ciltsiz
Kağıt Tipi : 2. Hamur
Dil : Türkçe
Çevirmen : Esin Kızılelma
Editör : Seda Darcan Çiftçi