Günümüzde geleneksel medyaya oranla yeni medya, yaygınlaşma düzeyine bağlı olarak iletişim etkinliğinde giderek daha çok aracılık rolü; tüketimin kontrolü açısından giderek daha çok işlev biçilmekte. Buna aynı zamanda yeni medyayı, siyasette paradigma değişimleriyle daha yoğun ilişkilendiren bir söylem de eşlik etmekte. Paradigma değişiminde yeni (etkili/etkileşimli) medyaya siyaseten biçilen bu rol-işlev, siyasetin dilinde/söyleminde 'istikrar ve denge' kavramlarına koşut olarak kapasite, verimlilik, etkileşim, performans, anındalık, süreklilik, güncellenebilirlik gibi araca teknolojik olanakları öne çıkarmakta.
Baskı Sayısı : 1
Sayfa Sayısı : 355
Ağırlık : 281 gram
En / Boy : 13.5 / 19.5
Cilt Tipi : Ciltsiz
Kağıt Tipi : 2. Hamur
Dil : Türkçe