1000 TL Üzeri Kitap Alışverişlerinizde Kargo Bedava. Stoktaki Ürünler Aynı Gün Kargoya Verilir
Menü
Giriş
Şifremi Unuttum
Sepetim
Stokta Miktarı 2
%30
182,00 TL
127,40 TL
Sepete Ekle
Hemen Al
Ürün Tanıtımı

Her satış profesyoneli kariyeri boyunca defalarca müşteri itirazıyla karşılaşmış ve uygun yanıtları vererek satışı kapatmaya çalışmıştır. Deneyimli satıcılar, itirazın bir satın alma sinyali olduğunu bilir ve bu fırsatı değerlendirip kârlı satışın önünü açmaya çalışır. Çünkü bir satıcı için hangi itiraza nasıl yanıt verileceği satış görüşmelerinin belirleyici başarı faktörüdür.

Elinizdeki benzersiz kitapta, yazdıkları kitaplar ve verdikleri eğitimler ile satış konusunda derinleşmiş uzmanlar, perakendeden kurumsal satışa en sık karşılaşılan 49 müşteri itirazına nasıl en etkili yanıtın verilebileceğini sizler için hemen uygulayabileceğiniz ipuçlarıyla yorumladı.

Katkıda buluna yazarlar: Hakan Okay, Taner Özdeş, Ümit Anıl, Alp Beyce, Serdar Bilecen, Sezen Çelebi, Devrim Ersöz, Mehmet Gürsoy, Koray İnan, Gökhan Karahan, Ufuk Koç, Dilek Köse Çuhacı, Eser Kurt, Hüseyin Mandacı, Ali Özel, Murat Sağlam, Faruk Şener, İlker Taner Uzun, Kayhan Yıldırım.

Özellikler

Basım Tarihi : 3 2020

Baskı Sayısı : 3

Sayfa Sayısı : 160

Ağırlık : 160 gram

En / Boy : 13 / 19

Cilt Tipi : Ciltsiz

Kağıt Tipi : 2. Hamur

Basım Yeri : Türkiye - İstanbul

Dil : Türkçe

Katkıda Bulunanlar
Benzer Ürünler
Son İncelenenler
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.