Bölüm 1: Kavramsal Çerçeve Bölüm 2: Pazaelama Iletisiminde Hakla Iliskilerin Yeri Bölüm 3: Proaktif ve Reaktif Halkla Iliskiler Bölüm 4: Halkla Iliskilerin Tarihsel Gelisim Süreci Bölüm 5: Halkla Iliskiler Egitimi Bölüm 6: Kurum Içi Birim mi Danisman Ajans mi? Bölüm 7: Halkla Iliskiler Uygulamalarinda Hedef Kitle Bölüm 8: Halkla Iliskiler Süreci Bölüm 9: Hakla Iliskiler ve Iletisim Bölüm 10: Basinla Iliskiler Bölüm 11: Radyo ve Televizyon Bölüm 12: Makaleler Bölüm 13: Kurumsal Yayinlar Bölüm 14: Brosür Bölüm 15: Kitapçik Bölüm 16: Memorandumlar (Hatirlatma Notlari) Bölüm 17: Mektuplar Bölüm 18: Halkla Iliskiler ve Fotograflar Bölüm 19: Sunum Teknikleri Bölüm 20: Sergi ve Fuarlar Bölüm: 21: Halkla Iliskiler ve Yeni Medya Bölüm 22: Etkinlik Yönetimi Bölüm 23: Sponsorluk Bölüm 24: Kriz Yönetimi ve Halkla Iliskiler Bölüm 25: Kurum Içi Iletisim Bölüm 26: Kurum Kimligi Bölüm 27: Kurum Imaji Bölüm 28: Lobicilik Bölüm 29: Halkla Iliskilerin Seyri--
Kağıt Cinsi | 1. Hamur |
---|
Baskı Sayısı | 11. Baskı |
---|
Basım Yılı | 2019 |
---|
Sayfa Sayısı | 616 |
---|
Kapak Türü | Karton Kapak |
---|