Özellikle Türkiye'de, kendisi dışındaki hemen hemen her sorunun kaynağının kendisine dayandırıldığı ve dolayısıyla ne tür sorunla karşılaşılırsa karşılaşılsın, çözüm umudunun kendisine bağlandığı ya da çözümünün mucizevi bir biçimde kendisinden beklendiği eğitim sistemi, yıllardır toplanan şuralara, kongrelere, projelere ya da program değişikliklerine karşın, kendisinden beklenen 'mucizeyi' / başarıyı göstermek bir yana, sanki giderek daha çok sorunla karşılaşmaktadır. Onca çabaya ya da iyi niyete karşın eğitim sisteminin sorun çözücü değil de sorun üretici olmasının kökeni / kaynağı nerede aranmalıdır?
Kendisi dışındaki pek çok sorun için "şart!" olduğu ileri sürülen "eğitim" sisteminin felsefece temellendirilmesi "şart"ına işaret eden bu çalışma; felsefenin, ontoloji, epistemoloji ve etik boyutlarıyla bir bütün oluşturduğu görüşü temelinde, Türk Eğitim Sistemi'nin de söz konusu boyutlar açısından temellendirilmesi gerektiğini ve temellendirilebileceğini göstermeyi amaçlamaktadır.
Basım Tarihi : 9 2014
Baskı Sayısı : 1
Sayfa Sayısı : 315
Ağırlık : 299 gram
En / Boy : 13.5 / 21
Cilt Tipi : Ciltsiz
Kağıt Tipi : 2. Hamur
Basım Yeri : Türkiye - İstanbul
Dil : Türkçe