2500 TL Üzeri Kitap Alışverişlerinizde Kargo Bedava. Stoktaki Ürünler Aynı Gün Kargoya Verilir
Menü
Giriş
Şifremi Unuttum
Sepetim

Eğitim ve Toplumsal Dinamikler

Töz Yayınları Barkod : 9786057472212
.
Stokta Miktarı 1
%20
250,00 TL
200,00 TL
Sepete Ekle
Hemen Al
Ürün Tanıtımı

Elinizdeki kitap, Türkiye eğitim gerçeğini derinden değiştirmeyi amaçlayan 2005 Müfredat Reformu’nu mercek altına alıyor. Yazarları iki soruya yanıt arıyor: Yeni müfredat hangi toplumsal dinamikler bağlamında ve nasıl geliştirildi? Ve Türkiye’nin heterojen toplumsal koşullarında pratiğe nasıl geçirildi?

Ülkenin toplum ve eğitim tarihinden, dönemin MEB Bakanı Erkan Mumcu ve TTK Başkanı Ziya Selçuk olmak üzere birçok eğitim idarecisi ile görüşmelerden; köy, kasaba ve İstanbul’un yoksul ve orta sınıf semtlerindeki okullarda çalışan öğretmen ve velilerle yapılan grup söyleşilerine kadar uzanan ampirik verilerini inceleyen Nohl ve Somel, Türkiye’de eşitsizliklerin ve eğitim alanındaki çetin rekabetin, merkezi müfredatla hedeflenen eğitim içeriğini standardize etme ve bu anlamıyla homojenleştirme çabalarını nasıl baltaladığına işaret ediyorlar.

Zengin ampirik incelemelerini teorik tartışmalarla ilişkilendiren bu kitap, eğitimi toplumsal değişim ve eşitsizlik bağlamında araştırmak ve anlamak isteyen sosyal bilimcilere, öğretmenlere ve eğitim fakültesi öğrencilerine yeni bir ufuk sunuyor.

Özellikler

Basım Tarihi : 2 2021

Baskı Sayısı : 1

Sayfa Sayısı : 328

Ağırlık : 328 gram

En / Boy : 16 / 24

Cilt Tipi : Ciltsiz

Kağıt Tipi : 2. Hamur

Dil : Türkçe

Katkıda Bulunanlar

Çevirmen : Kemal İnal

Çevirmen : Erhan Acar

Son İncelenenler
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.