30 Günde MBA, MBA derecesi olmayan girişimciler ve yöneticiler için pazarlama konusunda her şeyin bir arada olduğu kapsamlı bir bakış açısı sunuyor. Bu güncellenen baskıda Victoria’s Secret, Match.com, TomTom, Pizza Hut ve Caterpillar üzerine yeni vaka çalışmaları da var. Kitap, mobil pazarlama, sosyal medya pazarlaması ve pazarlama bilimi gelişmeleri dahil son trendlerin yanı sıra alıcı davranışı, pazarlama stratejisi, reklam ve tanıtım, fiyatlandırma ile pazarlama ve hukuk gibi geleneksel konulara da değiniyor.
Yazar Hakkında: Colin Barrow, Girişimcilik, işletme yönetimi ve uluslararası mülkiyet geliştirme alanlarında 25'ten fazla kitabın yazarı olan Colin Barrow, çeşitli kurumlarda bu alanlarda üst düzey pozisyonlarda görev almıştır. Kitapları BBC, The Economist, The Sunday Times, Kogan Page tarafından yayınlanmaktadır. Bunun yanı sıra MBA konusunda dersler de vermektedir.